Gå til hovedinnhold på siden Gå til hovedmeny
Til bedrift

Driftsmeldinger

Her gir vi svaret på det viktigste akkurat nå.

Åpningstid på kundeservice i sommer

I sommer har vi åpent fra 09:00 til 15:00 alle hverdager. 

Nytt system for kundeservice

I mai og juni tester vi nytt kundeservicesystem. Vi gjør dette fordi vi ønsker å øke kapasiteten på kundesenteret slik at vi kan hjelpe våre kunder raskere. 

I denne perioden vil det medføre noe mer kø, men på sikt vil din kundeopplevelse bli bedre. 

Har du kontaktet oss trenger du ikke kontakte oss igjen om samme sak. Vi vil hjelpe deg så raskt vi kan. 

Felles faktura med Skagerak Energi

Mange av våre kunder får nå strøm og nettleie på samme faktura. Dette krever en avtale mellom oss og netteieren. Vi jobber med å få få på plass en avtale også med Skagerak Energi. Vi har foreløpig ikke klart å få en avtale med dem, og saken er nå sendt til NVE som er ansvarlig for forskriften som omtaler slike avtaler.

Perioden for nettleie på fakturaen

Flere og flere av våre kunder får nå strøm og nettleie på samme faktura - sendt ut av oss. Vi får melding fra netteier hva vi skal fakturere i nettleie. Dersom du har spørsmål om nettleien skal du fremdeles kontakte netteieren, det er de som kan svare på alt rundt det. Men noe kan vi svare på, og et av de vanligste spørsmålene er hvorfor perioden for nettleien av og til ser ut som den er delvis lik forrige faktura.

Min side

På Min side finner du informasjon om ditt kundeforhold. Dersom du ønsker å se dine avtaler og fakturaer, utsette en faktura, bytte e-postadresse eller se kundefordeler - finner du det på Min side.