Gå til hovedinnhold på siden Gå til hovedmeny
Til bedrift

Driftsmeldinger

Her gir vi svaret på det viktigste akkurat nå.

Samme epost sendt ut mange ganger

Deler av det siste døgnet (14/15 august) har dessverre de av våre kunder som har brukt verveskjemaet fått tilsendt en epost fra oss flere ganger. Denne eposten skulle bare ha kommet 1 gang, og vi beklager at den har blitt sendt mange ganger. Vi har nå stoppet utsendelsen, og jobber med å finne feilen.

Felles faktura med Skagerak Energi

Mange av våre kunder får nå strøm og nettleie på samme faktura. Dette krever en avtale mellom oss og netteieren. Vi jobber med å få få på plass en avtale også med Skagerak Energi. Vi har foreløpig ikke klart å få en avtale med dem, og saken er nå sendt til NVE som er ansvarlig for forskriften som omtaler slike avtaler.

Perioden for nettleie på fakturaen

Flere og flere av våre kunder får nå strøm og nettleie på samme faktura - sendt ut av oss. Vi får melding fra netteier hva vi skal fakturere i nettleie. Dersom du har spørsmål om nettleien skal du fremdeles kontakte netteieren, det er de som kan svare på alt rundt det. Men noe kan vi svare på, og et av de vanligste spørsmålene er hvorfor perioden for nettleien av og til ser ut som den er delvis lik forrige faktura.

Min side

På Min side finner du informasjon om ditt kundeforhold. Dersom du ønsker å se dine avtaler og fakturaer, utsette en faktura, bytte e-postadresse eller se kundefordeler - finner du det på Min side.