Gå til hovedinnhold på siden Gå til hovedmeny
Til bedrift

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Kontakt oss

Vi er klare for å svare på dine spørsmål på telefon mellom 09:00 og 16:00. 

Under Ofte stilte spørsmål finner du svar på spørsmålene vi får oftest.

Min Side finner du informasjon om faktura og avtalen din. Dersom du ikke husker passordet til Min Side men har registrert epostadressen din hos oss så kan du bruke "Glemt passord" i innloggingsboksen. Dersom du ikke har registrert epostadressen, ring oss så kan vi legge den inn.  

810 33 700

Vil du at vi skal kontakte deg?
Legg igjen ditt telefonnummer, så ringer vi deg opp igjen.

For å hjelpe deg bedre ber vi deg fylle inn feltene under

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på spørsmålene vi oftest får. 

Alt på én faktura

Hittil har du fått en regning fra oss på strømforbruk og en fra din lokale netteier på nettleien. Framover vil de fleste av dere få dette på én felles faktura fra oss i NorgesEnergi. 

Skal du flytte?

NorgesEnergi leverer strøm til hele Norge. Husk å ta med strømavtalen til din nye bolig! Du kan fortsette å bruke oss som strømleverandør uansett hvor i landet du bor.

De fleste velger NorgesEnergi!

Undersøkelser fra TNS Gallup viser at de fleste som bytter strømleverandør, bytter til oss! Vil du også ha billig strøm? Det er enkelt og gratis å bytte. 

Kontakt oss direkte


Direktenummer: 

Kundeservice: 810 33 700
Kundeservice bedrift: 810 33 705
Betalingsfritak ved sykdom/arbeidsledighet/strømskade: 810 33 703

 

Postadresse: 
NorgesEnergi AS
Postboks 608 Lundsiden
4606 Kristiansand

Organisasjonsnummer: 
939 692 738 MVA