Gå til hovedinnhold på siden Gå til hovedmeny
Til bedrift

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Kontakt oss

Vi er klare for å svare på dine spørsmål på telefon mellom 09:00 og 15:00. Det kan være ventetid på telefon, så det kan være lurt å sjekke Ofte stilte spørsmål, der finner du svar på spørsmålene vi får oftest. Du kan også sende oss epost på kundeservice@norgesenergi.no

Send oss epot

 

 

 

Min Side finner du informasjon om faktura og avtalen din. Dersom du ikke husker passordet så kan du bruke "Glemt passord" i innloggingsboksen. Dersom du ikke har registrert epostadressen, ring oss så kan vi legge den inn.  

810 33 700

Driftsmeldinger

Her svarer vi på de spørsmålene som kundesenteret får flest av akkurat nå. Vi legger også ut melding dersom det har skjedd en feil i våre systemer. 

Min side

På Min side finner du informasjon om ditt kundeforhold. Dersom du ønsker å se dine avtaler og fakturaer, utsette en faktura, bytte e-postadresse eller se kundefordeler - finner du det på Min side. 

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på mange av spørsmålene vi får fra dere.

Alt på én faktura

Hittil har du fått en regning fra oss på strømforbruk og en fra din lokale netteier på nettleien. Framover vil de fleste av dere få dette på én felles faktura fra oss i NorgesEnergi. 

Skal du flytte?

NorgesEnergi leverer strøm til hele Norge. Husk å ta med strømavtalen til din nye bolig! Du kan fortsette å bruke oss som strømleverandør uansett hvor i landet du bor.

De fleste velger NorgesEnergi!

Undersøkelser fra TNS Gallup viser at de fleste som bytter strømleverandør, bytter til oss! Vil du også ha billig strøm? Det er enkelt og gratis å bytte. 

Kontakt oss direkte


Direktenummer: 

Kundeservice: 810 33 700
Kundeservice bedrift: 810 33 705
Betalingsfritak ved sykdom/arbeidsledighet/strømskade: 810 33 703

 

Postadresse: 
NorgesEnergi AS
Postboks 608 Lundsiden
4606 Kristiansand

Organisasjonsnummer: 
939 692 738 MVA